lördag 3 oktober 2009

Smakprov


Då har jag öppnat upp en blogg för enbart mina träbokstäver... De är handgjorda och handmålade av mig. Just nu så går det att få alla bokstäver i antingen svart eller vitt. Men vill man ha de i någon annan färg så hör av er så ska vi nog kunna lösa det.


Började att tillverka mina träbokstäver för ca 1år sedan. Gick i flera butiker och tittade runt men hittade inga som passade mig. Tyckte oftast att de va så tråkigt raka man såg direkt att de va maskin gjorda jag gillar det här när de ser lite mer levande ut och man kan få de som man vill antingen helt vit målade eller i mer slitet format i shabby chic stil...
Bilder på nägra bokstäver kommer inom kort...
Fasadsiffror är även något jag ska börja med. så man kan beställa sitt husnummer t.ex och sätta upp på fasaden på huset.
Men som sagt återkommer med bilder så snart som möjligt sitter vid fel dator just nu för att kunna ladda upp några..
Ha en toppen dag!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar